Zahrada Vašich snov > Jak reklamovat?

Pri dodaní - poškodenie tovaru alebo obalu

Ak je tovar alebo obal viditeľne poškodený, tak tovar nepreberajte (!!) a s vodičom dopravy ihneď spíšte zápis o poškodení zásielky.

Po rozbalení - chýbajúci diel alebo časť dodávky

Zásielku si prosím čo najskôr skontrolujte s ohľadom na kompletnosť a nepoškodenosť (v súlade s § 2104 OZ v platnom znení). Pokiaľ po rozbalení zásielky zistíte, že je nekompletná, alebo že nejaký diel chýba, tak čo najskôr (najneskôr do 1 mesiaca od prevzatia) kontaktuje našu firmu. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

Pri užívaní - vada tovaru

  • najprv si prosím preverte, či sa naozaj jedná závadu, ktorá je dôvodom na reklamáciu (tj. pokiaľ možno znovu preštudujte montážny návod výrobku a overte si, že výrobok máte správne zabudovaný a že ho správne užívate)
  • overte si, že je tovar v záručnej dobe, prípadne že reklamujete závadu, na ktorú je poskytovaná dodatočná zmluvná predĺžená záruka (pozor, predĺžená záruka je u väčšiny našich výrobkov poskytovaná iba na vybrané vlastnosti a nie na celý produkt ako celok)
  • pripravte si doklad o nákupe (dodací list, účtenku, faktúru)
  • kontaktujte nás

K vybavení reklamácie používajte tento kontakt:

LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavní 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Česká republika

Alebo nám napíšte mail (odporúčame):

  • nekompletná dodávka (chýba nejaký diel) - technik@lanitplast.cz
  • výrobná alebo funkčná vada - reklamace@lanitplast.cz

Pre riešeniu reklamácie platí tento reklamačný poriadok - k stiahnutiu v PDF tu.